پاسخ مثبت پدرو به مانچینی برای رفتن به اینتر

پاسخ مثبت پدرو به مانچینی برای رفتن به اینتر


وضعيت پدرو رودريگز در بارسلونا هر روز مبهم تر از ديروز مي شود و نيمکت نشيني هاي مداوم، اين بازيکن را متقاعد کرده است که از بارسلونا در پايان فصل جدا شود.


به گزارش "ورزش سه"، پدرو که سالهاست در بارسلونا حضور دارد، بخصوص در فصل جاری از سوی انریکه به یک نیمکت نشین ثابت تبدیل شده است. او که تا ژوئن 2016 با بارسلونا قرارداد دارد، بصورت جدی به ترک بارسلونا فکر می کند. تابستان گذشته نیز باشگاه آرسنال خواهان این بازیکن بود اما درنهایت پدرو متقاعد شد تا یک فصل دیگر نیز در بارسا بماند.

روزنامه کوریره دلو اسپورت، امروز در صفحه اول خود به علاقه اینترمیلان به پدرو اشاره کرده است. طبق ادعای این نشریه، روبرتو مانچینی در تماس تلفنی با پدرو و گفتگویی مفصل، موافقت این مهاجم تنه ریفی را برای آمدن به اینتر جلب کرده است.

در این گزارش همچنین آمده است که اولین ملاقات بین نمایندگان دو باشگاه، در پایان بازی بارسلونا و منچسترسیتی در نوکمپ صورت گرفته و بارسایی ها خواهان به خدمت گرفتن کواچیچ و اینتری ها نیز خواهان به خدمت گرفتن پدرو شده اند.

قیمت پیشنهادی بارسا برای جدایی پدرو، 17 میلیون یورو است و اینتری ها قصد کاهش این قیمت را دارند. مانچینی قصد ساختن تیمی قدرتمند برای فصل بعد را دارد و برای این پروژه، چشم به آمدن بازیکنانی چون پدرو دارد. مهاجم بارسلونا نیز شب گذشته در واکنش به این اخبار گفت که در پایان فصل بصورت جدی در مورد آینده خود فکر خواهد کرد و هنوز چیزی مشخص نیست.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 21 فروردين 1394برچسب:, | 17:39 | نویسنده : امیررضا خضرلو |